آن زمان دوباره است - پایان سال نزدیک است و بازاریاب ها در فکر این هستند که در ماه های آینده چه کاری می توانند انجام دهند تا از رقابت عقب نمانند. سال گذشته ، ما روندهای بازاریابی دیجیتال را برای سال 2019 به اشتراک گذاشتیم - استراتژی ها و تاکتیک هایی برای حفظ رقابت های دیجیتالی شما و جلوتر از حد انتظار. امسال ، ما دوباره این کار را انجام می دهیم!
با یک دهه جدید در گوشه گوشه ، یک چیز کاملاً واضح است: بازاریابی دیجیتال به جایی نمی رسد. در واقع انتظار می رود که هزینه تبلیغات دیجیتال 50 درصد از کل بودجه تبلیغاتی در سراسر جهان را تا سال 2020 تشکیل دهد. مشاغل هوشمند چگونه برنامه ریزی می کنند؟ در سال 2019 در نمای عقب ، در اینجا 5 روند جدید بازاریابی دیجیتال آورده شده است که به شما کمک می کند تا در سال 2020 خود را نشان دهید و خشن باشید.
1. داده ها را به مهمانی دعوت کنید.
از طلوع زمان ، علم و هنر در تجارت با یکدیگر در تضاد هستند ، تجزیه و تحلیل و خلاقیت اغلب به عنوان کارکردهای جداگانه ، اما به همان اندازه مهم وجود دارد. امروز ، از آنجا که شرکت های بیشتری اولویت مشتری را شروع می کنند ، گردهمایی تجزیه و تحلیل با تیم های خلاق منطقی است.
به همین دلیل است. جمع آوری بینش مهم درمورد اینکه مشتریان شما و نحوه تعامل آنها با شما مهم است. اما ، درگیری با اعداد تنها بخشی از آن است - شما هنوز هم باید بتوانید از این بینش ها برای گفتن یک داستان استفاده کنید. ساختن روایتی خلاقانه پیرامون داده ها به شما کمک می کند کمپین های هوشمندانه را با محتوایی که وظیفه خود را انجام می دهد پیش ببرید.
هنگامی که ردبول ، شرکت جهانی نوشیدنی های ورزشی ، می خواست به شرکای خرده فروشی کمک کند تا کمپین های خلاقانه را بهتر هماهنگ کنند ، آنها برای ارائه بینشی عملی و سریع درباره تحولات برگزیده مصرف کننده ، به داده ها روی آوردند. ردبول رفتار خرید را کاوش کرد و توانست داستان را از داده ها ایجاد کند - اینکه الگوی خرید مشتری در حال تغییر است. این شرکت با داشتن بینش جدید ، استراتژی خرده فروشی خود را از جمله جایگذاری تبلیغات بهینه سازی کرد. درک عمیق ترجیحات مشتری ، ردبول را قادر به ایجاد کمپین های بازاریابی با درجه دقت و تأثیر بالاتر می کند.
2020 همه چیز در مورد مشتری است و بهترین دانش و هنر را گرد هم آورده است. امسال انتظار داشته باشید که مارک ها وقت و هزینه زیادی را صرف تلاش برای درست کردن این هم افزایی کنند. گرچه ممکن است ردبول نباشید ، اما تقویت همکاری بین تیم های تجزیه و تحلیل و تیم های خلاق به شما کمک می کند تجربه ای را که مشتریانتان با تبلیغات دیجیتال طلب می کنند ، ایجاد کنید که نه تنها شگفت انگیز است ، بلکه نتیجه هم می دهد.
2. راک لحظه های کوچک در تلفن همراه.
به راحتی می توان گفت که تقریباً همه امروز تلفن همراه دارند یا حداقل به آن دسترسی دارند. دستگاه های تلفن همراه ما مواردی هستند که ما در جهان مدرن می دانیم و می دانیم و چگونه کار می کنیم. آنها به ویژه برای "لحظات خرد" در زندگی مفید هستند - اصطلاحی که Google برای توصیف آن لحظاتی که مردم به طور ضروری بر اساس نیاز به دانستن اینکه "تقریباً هر کاری" را باید "ببینند و انجام دهند" ، فعلاً بیان شده است ، مفید است.
دستگاه های موبایل از این لحظات سریع به موقع پشتیبانی می کنند ، مانند جستجوی پارکینگ در شهری ناآشنا یا تلاش برای یافتن گل های تازه در راه خانه دوست. انتظار می رود تعاملات مبتنی بر قصد در دستگاه های تلفن همراه در سال آینده به طرز چشمگیری افزایش یابد.
چرا این مهم است؟ با ظهور چت بات های مجهز به هوش مصنوعی و رسانه های اجتماعی قابل خرید ، مصرف کنندگان بدون هیچ گونه تعامل مستقیم انسان با انسان با مشاغل راحت تر می شوند. این فرصت های بی نظیری را برای مارک ها فراهم می کند تا با نشان دادن تبلیغ دیجیتالی مناسب در مکان مناسب و در زمان مناسب ، تصمیمات مصرف کنندگان را شکل دهند. در همین لحظه ، مشتریان در حال گشت و گذار در فروشگاه ها هستند و به دنبال کوپن در تلفن های خود هستند. آنها در جستجوی اطلاعات کالایی هستند که در قفسه مشاهده می کنند ، به سرعت قیمت ها را با هم مقایسه می کنند و نحوه و هزینه پول خود را ارزیابی می کنند.
در سال آینده ، تبلیغ کنندگان باهوش دیجیتال شروع به جستجوی راه هایی برای درک بهتر این لحظات "باید بخرند" و چگونگی آمادگی با تبلیغاتی (سایت شفاف ) که حتی خرید را مجبور می کند ، می کنند. خط پایین؟ دستگاه های تلفن همراه هر روز میزبان میلیون ها لحظه میکرو هستند و اطلاعاتی را که خریداران در حین پرواز به آنها نیاز دارند تحویل می دهند - با حضور در آنجا و مفید بودن ، لحظه ای را بدست آورید.
3. نزدیک و شخصی شوید ، بدون اینکه ترسناک باشد.
تبلیغات شخصی در طی چند سال گذشته به یک تاکتیک "باید انجام شود" تبدیل شده است که منجر به ایجاد ارتباط بهتر با مشتریان می شود. علاوه بر این ، جلوگیری از تبلیغات عمومی آسان است و به طور فزاینده ای بی اثر است.
از نظر آماری ، وقتی یک مارک تجاری این تجربه را شخصی می کند ، مردم 80 درصد بیشتر خرید می کنند. اما ، افزودن نام به ایمیل دیگر به راحتی نمی تواند آن را قطع کند ، اما اگر بیش از حد شروع کنید - خوب ، این هم خوب نیست.
تبلیغات شخصی - به خوبی انجام شده است - مشتریانی را با پیام رسانی منحصر به فرد که معنی دار و مرتبط باشد ، هدف قرار می دهد. هر چیزی کمتر به سادگی یک تجربه شخصی و عالی نیست. چگونه کسب و کارها بر مهارت شخصی سازی عالی در سال 2020 تسلط پیدا می کنند؟
مشاغل رقابتی که مجهز به داده های پیشرفته هستند ، بیشتر بر ایجاد ارتباطات عمیق و معتبر با مشتریان خود تمرکز می کنند تا تجربیات شخصی را ارائه دهند. هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشینی (ML) به شما کمک خواهند کرد تا بتوان سریع و دقیق از طریق داده ها برای کشف الگوها ، پیش بینی نتایج و پیشنهادات مبتنی بر عادات خرید فردی ، علایق و رفتارهای خاص مشتریان منحصر به فرد.
شخصی سازی اهمیت دارد و 2020 سالی خواهد بود که سرانجام کسب و کارها با درک هوش مخاطبان خود با استفاده از هوش مصنوعی و فن آوری های پیشرفته برای درک بینشی که می تواند به فعال سازی کمپین های دیجیتالی مرتبط تر و مثرتر کمک کند ، جدی می شوند.
4- ویدیوهای حذفی را ارائه دهید.
در حالی که تعداد بیشتری از مردم به تلویزیون های پولی برای گزینه های دیجیتالی ادامه می دهند ، بازاریابان هوشمند توجه می کنند و تبلیغات ویدیویی دیجیتالی را افزایش می دهند. عادات مشاهده مشتری نیز در حال تغییر است ، زیرا افراد در هر سنی ترجیح می دهند در هنگام حرکت به مرور محتوا در چندین دستگاه بپردازند. مشاغلی که از این روند جدید بهره می برند این کار را با تبلیغات ویدئویی ناک اوت - جذاب ، هدفمند و مختصر انجام می دهند.
پخش جریانی تبلیغات ویدئویی در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند You Tube و Facebook بسیار مثر است زیرا افراد آنها را تا پایان تماشا می کنند (نمی توانید از یک تبلیغ جریانی در فیس بوک بگذرید) که پیام برند شما را به سرعت و به طور مingثر گسترش می دهد. و با افزایش تعداد سیستم عامل های Over-the-Top (OTT) مانند Netflix و Hulu که هر روز افزایش می یابد ، بینندگان کمتری ندارند.
این را در نظر بگیرید: فارستر پیش بینی می کند تا سال 2023 هزینه تبلیغات فقط برای ویدیو 100 میلیارد دلار باشد. با رشد مصرف ویدیو ، مارک های زرنگ و دانا تبلیغات ویدئویی را به بخشی مهم از یک برنامه موفق بازاریابی آنلاین تبدیل می کنند. ایجاد تبلیغاتی که داستانی را روایت می کند و در کمتر از 15 ثانیه واکنش احساسی را به دنبال دارد ، سخت است ، اما یک پیروزی بزرگ در سال 2020 است.
5. با تبلیغات تعاملی جالب تر باشید.
امروزه مصرف کنندگان با تبلیغات آنلاین بمباران می شوند ، اما اکثر آنها هنوز هم قادر به مشاهده و درگیر کردن محتوایی هستند که فکر می کنند جالب است. تبلیغات دیجیتال با عناصر تعاملی ، مانند آزمونها ، پست های قابل خرید ، نظرسنجی ها و ویدئوی 360 درجه به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا به جای منفعل ، فعالانه درگیر شوند و آنها را علاقه مند نگه دارد.
https://dashtwo.com/blog/digital-marketing-trends-2020/
در سال گذشته Super Bowl ، مارک معروف تراشه سیب زمینی ، Pringles ، تبلیغات تعاملی را در تلویزیون متصل ارائه داد. این آگهی دارای کد QR بود تا بینندگان از تلفن های خود برای اتصال به فروشگاه آنلاین Pringle’s در آمازون استفاده کنند. طرفداران Super Bowl احساس کردند که مجبور به بررسی آن هستند و Pringles توانست وفاداری خود را افزایش دهد و خریدها را تشویق کند.
تبلیغات تعاملی معمولاً از تبلیغات ایستا بهتر عمل می کنند و نرخ کلیک بالاتر (CTR) و تکمیل بیشتری را ایجاد می کنند. این مزیت را دارد که فوراً قابل اشتراک است و در هنگام عبور از بین کاربران ، دو برابر ارزش ارائه می دهد. در سال 2020 ، انتظار می رود مارک های بیشتری با تبلیغات تعاملی که نتایج چشمگیری را تحریک می کنند ، باعث خلاقیت در بازار شوند.
سوم اردیبهشت ماه روز معمار است. ایرانیها هنر و خلاقیت خود را با معماری تلفیق کردند و در طول سالیان دراز، بناهایی را ساختند که امروز از آنها به عنوان شگفتیهای معماری دنیا یاد میشود. در ادامه برای آشنایی با شگفتانگیزترین معماریهای ایران با ما همراه باشید.
معماری ایران دارای ویژگیهایی است که در مقایسه با معماری کشورهای دیگر جهان از ارزشی بخصوص برخوردار است. ویژگیهایی چون طراحی مناسب، محاسبات دقیق، فرم درست پوشش، رعایت مسائل فنی و علمی در ساختمان، ایوانهای رفیع، ستونهای بلند و بالاخره تزئینات گوناگون که هریک در عین سادگی معرف شکوه معماری ایران است. در ادامه با ما همراه باشید.